HomeGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 shopaholics

Go down 
AuthorMessage
chloekapooey
Kepo


Posts : 71
Join date : 2008-03-17

PostSubject: shopaholics   Sun Mar 30, 2008 8:58 am

help me Sad

i hate window shopping. it's torture.

you know that feeling of wanting something soooo bad but you dont have the heart to spend your cash on it? sometimes im scared to walk into selfridges because i know i wont be able to walk out of it without holding a yellow shopping bag out with me. its scary. but they're all so freaking pricey!!

i want a balenciaga bag! and that pair of yellow jimmy choos!!
and this!!!!! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


someone please get me this i will love you long timeeeeeeeeeeee
Back to top Go down
View user profile
Pandar3n
Kepo
avatar

Posts : 87
Join date : 2008-03-17

PostSubject: Re: shopaholics   Sun Mar 30, 2008 6:19 pm

damn u..ur so rich already and got this and that....think about us poor ppl......
Back to top Go down
View user profile
lx2
More Kepo


Posts : 132
Join date : 2008-03-17
Age : 29

PostSubject: Re: shopaholics   Sun Mar 30, 2008 11:21 pm

she told me she would only marry a guy who can give her pure RM5000 cash MONTHLY..
i think naik harga already. now she wants RM10000 per month.

dont marry her!!!
Back to top Go down
View user profile
chloekapooey
Kepo


Posts : 71
Join date : 2008-03-17

PostSubject: Re: shopaholics   Sun Mar 30, 2008 11:48 pm

why like this. i have dreams Sad
Back to top Go down
View user profile
Pandar3n
Kepo
avatar

Posts : 87
Join date : 2008-03-17

PostSubject: Re: shopaholics   Mon Mar 31, 2008 5:25 am

tsk tsk..materialistic.....
Back to top Go down
View user profile
chloekapooey
Kepo


Posts : 71
Join date : 2008-03-17

PostSubject: Re: shopaholics   Mon Mar 31, 2008 6:17 am

lol i wont deny that i like material goods.
but it doesnt mean that's what i look for in a guy. ck was never rich Smile

but of course i would prefer a guy who's rather well off. Very Happy im just being real
Back to top Go down
View user profile
daniel
Kepo
avatar

Posts : 89
Join date : 2008-03-17

PostSubject: Re: shopaholics   Mon Mar 31, 2008 2:39 pm

lol. pretty stuff are always highly desirable. At least you get to carry a yellow bag outta selfridges. I can't even bring myself to carry a bag outta freaking esprit.
Back to top Go down
View user profile
rl
A Bit Noisy Liao
avatar

Posts : 46
Join date : 2008-03-31
Age : 28
Location : Manchester

PostSubject: Re: shopaholics   Tue Apr 01, 2008 6:55 am

ym i heard andrew's quite rich...
Back to top Go down
View user profile
chloekapooey
Kepo


Posts : 71
Join date : 2008-03-17

PostSubject: Re: shopaholics   Tue Apr 01, 2008 5:45 pm

WO BU YAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO affraid
Back to top Go down
View user profile
daniel
Kepo
avatar

Posts : 89
Join date : 2008-03-17

PostSubject: Re: shopaholics   Tue Apr 01, 2008 6:33 pm

cheers you can sell all of andrew eh's cha shao bao's and buy your stuff.
Back to top Go down
View user profile
rl
A Bit Noisy Liao
avatar

Posts : 46
Join date : 2008-03-31
Age : 28
Location : Manchester

PostSubject: Re: shopaholics   Wed Apr 02, 2008 8:14 am

thanks to ym i'm completely pokai Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
Pandar3n
Kepo
avatar

Posts : 87
Join date : 2008-03-17

PostSubject: Re: shopaholics   Thu Apr 03, 2008 8:27 am

lol so i assume what ll said was wrong?? wad if u married a guy u THINK he would give 5000 a month, but in reality...hes a damn stingy person..too late to regret wor....lol..yeah who doesnt like material..i love material...especially watches.but i would love the material MORE if i worked hard and got those on my own....
Back to top Go down
View user profile
chloekapooey
Kepo


Posts : 71
Join date : 2008-03-17

PostSubject: Re: shopaholics   Fri Apr 04, 2008 2:24 am

trueeeeee. i work hard to get the rich guy rightt. What a Face

JOKING ONLY LA. before you all start dissing me.

cilaka richard enough liao oh LOL
Back to top Go down
View user profile
rl
A Bit Noisy Liao
avatar

Posts : 46
Join date : 2008-03-31
Age : 28
Location : Manchester

PostSubject: Re: shopaholics   Fri Apr 04, 2008 6:19 am

i want u to remember my sacrifices every time u put them on
Back to top Go down
View user profile
Connie the Lau
A Bit Noisy Liao
avatar

Posts : 44
Join date : 2008-03-21
Age : 29
Location : Caerdydd

PostSubject: Re: shopaholics   Fri Apr 04, 2008 9:52 am

Me leh Me leh. Poor Richard, the last few cash notes were spent on YM, haha..

YM! Think of both of us when you see that shiny shoes k, wear them as if we're with you =DDDD whoa sounds so romantic. cannot later got new babies then dump it in the corner T_T

My trip to Manchester and Shrewsbury costed me £xxx leh, on TRANSPORT affraid

Anyway i soooo love my 2MB fast internet whom i share with nobody geek
Back to top Go down
View user profile http://www.connism.blogspot.com
chloekapooey
Kepo


Posts : 71
Join date : 2008-03-17

PostSubject: Re: shopaholics   Fri Apr 04, 2008 7:12 pm

cilaka ini connie and richard.

i dont send you the pics later i tell you arrr
be nice to me!! elephant
eh i showed you animals and grass ok!!!! LOOOL
Back to top Go down
View user profile
rl
A Bit Noisy Liao
avatar

Posts : 46
Join date : 2008-03-31
Age : 28
Location : Manchester

PostSubject: Re: shopaholics   Fri Apr 04, 2008 11:45 pm

i didn't see any animals and grass. all you were talking about was 黑人
Back to top Go down
View user profile
Ian
Admin
avatar

Posts : 144
Join date : 2008-03-16
Age : 30
Location : Sibu

PostSubject: Re: shopaholics   Sat Apr 05, 2008 3:54 am

and bangla!
Back to top Go down
View user profile http://ireallydontknowwhattowrite.blogspot.com
chloekapooey
Kepo


Posts : 71
Join date : 2008-03-17

PostSubject: Re: shopaholics   Sun Apr 06, 2008 2:20 am

BWAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAAHAHH
WHO ASK YOU TO BRING US TO THE GHETTO!!!
GOT FONG CHUI YU DA ONE...
LIKE SOME EXPEDITION ONLY LOL
Back to top Go down
View user profile
rl
A Bit Noisy Liao
avatar

Posts : 46
Join date : 2008-03-31
Age : 28
Location : Manchester

PostSubject: Re: shopaholics   Sun Apr 06, 2008 4:36 am

well u've gotta slog through all the 'fong chui yu da'-ed valleys to fully appreciate the peak
Back to top Go down
View user profile
chloekapooey
Kepo


Posts : 71
Join date : 2008-03-17

PostSubject: Re: shopaholics   Mon Apr 07, 2008 2:39 am

LOOOOOOOOOOOL
full of shit only you.
Back to top Go down
View user profile
Pandar3n
Kepo
avatar

Posts : 87
Join date : 2008-03-17

PostSubject: Re: shopaholics   Mon Apr 07, 2008 10:07 am

replyin for richard: "wo dong ah!"
Back to top Go down
View user profile
Connie the Lau
A Bit Noisy Liao
avatar

Posts : 44
Join date : 2008-03-21
Age : 29
Location : Caerdydd

PostSubject: Re: shopaholics   Mon Apr 07, 2008 8:07 pm

Animal and grass.. lol. Richard didn't see 'em. the smelly yellow colour sheeps. HAHA.. Hey richard and ym, Happy Starting Sch =))))
Back to top Go down
View user profile http://www.connism.blogspot.com
rl
A Bit Noisy Liao
avatar

Posts : 46
Join date : 2008-03-31
Age : 28
Location : Manchester

PostSubject: Re: shopaholics   Tue Apr 08, 2008 4:02 am

yeah, so damn hyped wei.. I LOVE SCHOOL!!... happy belated april fool's
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: shopaholics   

Back to top Go down
 
shopaholics
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Interests :: Hobbies-
Jump to: